h ~love is beautiful~: Mac 2010

Pengikut

Isnin, 22 Mac 2010

~okey~


SALAM ARI ISNIN...
semoga ari nie lbh baik dr semalam...
semoga hari nie segale penyakit telah sembuh..
yeee..sebenanye ari nie aku dh sembuh dr sakit perot yg aku hidap dr ari rabu..
alhamdulillah...
dan ari nie aku boleh mkn ape aje yg aku suke...
tapi sebenaye aku cm dh terfobia ngan makanan..
rase takot je nak makan makanan kat kedai yg sebarang2 nie..
bkn memilih tapi..tulah
terpaksa memilih..
sbb takot terkene lagi..
dn buat mase nie aku dah terfobia ngan dua jenis makanan..
cendawan ngan begedel...
tau x ape tu begedel..
alah yg di buat dr kentang tu..

ha nie lah die kuih nye...nie sblm d grg...

(gmnbr dr hasil carian en google..)

aku dah berjanji x akan mkn dua bende tu lgi dr kedai..kecuali klu my mom yg buat or homemadedr sedare2 aku...aku takot sakit lagi...

so ri nie aku dh sihat..

kene hati2 pilih makanan..

ape ek nak makan...


like me plshhh

Jumaat, 19 Mac 2010

19 march 2010..
ari nie JUMAAT..
aduh x taulah nape aku rasekan
kesihatan aku sgt2 x elok..
sbbkan aku tersalah mkn..
dah tiga hari nie aku sakit perot..
tekak rase nak muntah..
pale pening..
klinik dh g dah..
ubat dah mkn..
tapi x nampak perubahan pon..
doc ckp salah mkn..
kene cirit birit..
tapi dha 3 ari cm nie..
wat aku x larat jer...
nak keje pun ssh...
tolongggg....
sape2 yg tau cm ne nak ilang kan penyakit nie dr idup aku..
plsss..
dh x tahan menangung nie....

like me plshhh

Rabu, 17 Mac 2010

aku mengambarkan diri aku spt gambar kat atas nie...
panas giler cuaca skrg nie..
x de sekali pon tunjuk tanda2 nak ujan..
dah sbln lbh cuaca panas cm nie..
kering..perit..
membuatkan kesihatan aku(bkn aku je..semua skali..termasuk binatang2) x menentu..
sakit pale..demam..cume sakit tekak je yg blm menyerang...
harap2 jgn lah jadi smpi mcm gmbr kat bawah nie..
bekalan air pon dh di catu2...
tapi blm smpi ke tahap x de trs..
cume ade mase2 air slow je..
harap2 jgn lah smpi ke tahap abis terus..
masak oii klu x de air..
harap2 musin kemarau nie cepat2 lah berakhir..
aku pon kesian kat kucing2 aku tu..
x bersemangat jer aku tgk..
br jalan 2 3 tapak dh pengsan...
kesian sungguh..
kucing pon terase tempias kemarau..
ape lagi tumbuhan2..
kesian kan....



like me plshhh

Isnin, 15 Mac 2010

kebengangan yg memuncak...

kalau kau x wt kenape ko nak mengelabah...
x yah nak ssh2 nak mengelabah...
jgn nak tunjuk pandai..kat aku..
kalau kau sebenanya x tau pape...
aku sgt2 menyampah ngan org yg belagak
belagak pandai tapi sebenanye x tau pape...

like me plshhh

Ahad, 14 Mac 2010

bile bagi betis nak peha dh bg peha nak muke dpt muke nak pijak lak...

BILE BAGI BETIS NAK PEHA..
BAGI PEHA NAK MUKA LAK..
BILE DAPAT MUKE NAK DI PIJAK LAK MUKE KITE...
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0...
kenape manusia nie cm tu ek..x penah yg cukup..
mcm kate2 yg kat atas tu...
aku mmg bengang tul ngan org2 yg cm nie..
depan kite nampak baik je..
pijak semut pon semut bley menari2 lagi kat bawah tapak kaki..
punye lah baik..
bile belakang die lah orgnye..
cm setan..
cam hantu..
lbh jahat dr aku...
pehh..aku mmg bengang org2 yg mcm nie..
x perlu lah nak tunjuk baik sgt2 bile dpn aku..
sbb aku pon x lah baik sgt..
x perlu kate org sane jahat..
org sini x leh pakai..
tapi rupe2nye die lah orgnye...
berjanji beriye2..
tapi hampeh..haprakkk..
satu pon x leh pakai...
x perlu hidup berpura2 tapi hakikatnye..
hidup die tu hampeh..
tlglah jujur sikit wahai manusia...
x bnyk pon ckit pon bley lah...
bile org dh bg kepercayaan..
tlg jgn calarkan kepercayaan..
tlg jadi lbh tanggungjawab sikit..
jadi ringan tulang sikit...
jgn ingat org senyum2..
org lembik cm aku ko bley pijak2..
hakikatnye org2 yg mcm aku nie..bile dh hangin stu badan
lagi terok dr ribut taufan..lagi hancur dari gempa bumi...
bile org buat baik ngan kau jgn lah kau nak gunekan kebaikan org tu..
jgn ambil kesempatan okey....

like me plshhh

Isnin, 8 Mac 2010

~HASMIDAH DAN MOHD NOR WEDDING~

7hb mac 2010...
sorang lagi kawan aku selamat bergelar isteri...
aku doakan semoga amy dan nor berbahagia...
hrmmm..tgk org bersanding hati teringin jugak...
rase lambat mase berlalu..
saba ye..masanye akan tiba jua...
so layan lah pic2 wedding amy nie eh...
nak ambik aura pengantin..hahaha..





rase aura dok atas pelamin....
huhu...berdebar2 rase...
same cantik same padan...
HASMIDAH DAN MOHD NOR...
SEMOGA BERKEKALAN KE AKHIR HAYAT....

like me plshhh

~trip to sabahan~

25hb feb...
trip to sabah...
4 hari 3 malam...
free of cas..
sbb ayah aku yg tanggung..huhu...
so..x tau nak cite ape layan jer ar gmbr2...
x bnyk pic pon sbb x de berape mood...

muke serabot tunggu flight..

flight dh smpi..huhu...jom kite naik...

*

*

*

jalan-jalan time...
at kinabalu park...


teruja jap jumpe JAKEL kat sabah


sup..sup apeh tah..ade isi ikan..
ikan ape x tau..jgn ikan mas dah ler..lol..
rase cm masam2 sikit...






tempat penginapan di LORONG SEMBULAN 14....
.

hotel berlatarbelakangkan masjid dan sekolah...

nasi goreng sembulan..harge 8 hengget...rase..h****h...


like me plshhh