h ~love is beautiful~

Pengikut

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Rabu, 17 Mac 2010

aku mengambarkan diri aku spt gambar kat atas nie...
panas giler cuaca skrg nie..
x de sekali pon tunjuk tanda2 nak ujan..
dah sbln lbh cuaca panas cm nie..
kering..perit..
membuatkan kesihatan aku(bkn aku je..semua skali..termasuk binatang2) x menentu..
sakit pale..demam..cume sakit tekak je yg blm menyerang...
harap2 jgn lah jadi smpi mcm gmbr kat bawah nie..
bekalan air pon dh di catu2...
tapi blm smpi ke tahap x de trs..
cume ade mase2 air slow je..
harap2 jgn lah smpi ke tahap abis terus..
masak oii klu x de air..
harap2 musin kemarau nie cepat2 lah berakhir..
aku pon kesian kat kucing2 aku tu..
x bersemangat jer aku tgk..
br jalan 2 3 tapak dh pengsan...
kesian sungguh..
kucing pon terase tempias kemarau..
ape lagi tumbuhan2..
kesian kan....



like me plshhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

silah tinggalkn komen2 anda..komen yg membina memberi semangat ;)

Daisypath - Personal pictureDaisypath
Daisypath - Personal pictureDaisypath
PitaPata Cat tickers