h ~love is beautiful~: ~okey~

Pengikut

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Isnin, 22 Mac 2010

~okey~


SALAM ARI ISNIN...
semoga ari nie lbh baik dr semalam...
semoga hari nie segale penyakit telah sembuh..
yeee..sebenanye ari nie aku dh sembuh dr sakit perot yg aku hidap dr ari rabu..
alhamdulillah...
dan ari nie aku boleh mkn ape aje yg aku suke...
tapi sebenaye aku cm dh terfobia ngan makanan..
rase takot je nak makan makanan kat kedai yg sebarang2 nie..
bkn memilih tapi..tulah
terpaksa memilih..
sbb takot terkene lagi..
dn buat mase nie aku dah terfobia ngan dua jenis makanan..
cendawan ngan begedel...
tau x ape tu begedel..
alah yg di buat dr kentang tu..

ha nie lah die kuih nye...nie sblm d grg...

(gmnbr dr hasil carian en google..)

aku dah berjanji x akan mkn dua bende tu lgi dr kedai..kecuali klu my mom yg buat or homemadedr sedare2 aku...aku takot sakit lagi...

so ri nie aku dh sihat..

kene hati2 pilih makanan..

ape ek nak makan...


like me plshhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

silah tinggalkn komen2 anda..komen yg membina memberi semangat ;)

Daisypath - Personal pictureDaisypath
Daisypath - Personal pictureDaisypath
PitaPata Cat tickers