h ~love is beautiful~: Julai 2010

Pengikut

Jumaat, 23 Julai 2010

~Wedding Part Two~


Ehemm...ehemm...ehemmm...
kenape ye Cik Puan Azura anda batuk...
sakit ker??..owwhhh x lah saje jer batuk mengatal..
cume terlalu happy...
happy???nape ek...
tajuk entry Wedding Part Two...ko nk kawin lgi ker?
ko jgn wt pasal..inai d jari pon x ilang nie..
ehhh...dok ehh..aku happy sbb gambar wedding yg d tunggu2 dh dpt.,..
tu pon nk happy kan..apelahh...
mesti ade yg berkata cm tu...
ade aku kisah...gmbr aku..aku punye suke ar nk suke ke nk nangis ke...
mmglh happy kn...kn tu gambr hari bahagia aku..lantk akulh nk happy ke x kn...
alah klu korag pon mesti cm aku gak...
emmm...hemmm...emmmm....
tetibe terblur...kerana d kacau bdk kecik ini

kenapa syafiq selalu mengangu idop akk..

so x payah merepek2 lbh pjg kite tgk gmbr dulu key...

taaraaa....

time mkn beradap...

my family

aku..abah..mak..my hubby...
kredit for this pic...
i likeee...



ellyna bridal team...
kredit utk mereka...



dengan dua kali lafaz...
alhamdulullah selamat....








malam berinai...

my hubby family...



sayang sokmooo...



sorry di atas ketidak susunan gambar2...oleh kerana mengdwnload nye sungguh lame so nie je yg dpt di papar kan..ceh ayat x bley blh..sebebnaya bnyk lagi aku nk ltk tapi memadangkan line berukband broadband nie cm gampang hampeh so nie jelah yg dpt di paparkan..ye mmg aku seorg yg sgt2 tidak sabar menunggu..klu nk tgk lbh bnyk sila dtg ke rumah sy yg ber alamat di.........cehh x delah...

so..abis tentang my wedding..
pasnie x de lagi entry yg berbaur bertajuk
my wedding lagi..
klu my friends wedding mgkin kot..
hahahaha...
lps nie entry2 ku akan bertajuk
my baby...tet...tet...tet...ermmmm...
menarik...mybe kott...
okey kite nant kan episod yg akan dtg..
huhuhu...
byeee....



like me plshhh

Rabu, 21 Julai 2010

~Wedding Part One~

okey memandangkan demam kawin blm abis lg..so x salah kiranya klu aku nk menghapdet tentang wedding aku lg...so klu nk bc..bleh trs kan klu x nak bc aku x paksa...hehehe..ayat belagak giler siot ayat x blh belah..huhu...agak kureng aja tu..huhu..dah..dah malas nk pjg2 cite back to the topic..sebenaya aku just nk hapdet gmbr jer..bkn gmbr hari kawin tu eh..gambar tu masih blm ambik lg..masih d kedai lagi..dh siap tpi x berkesempatan nk ambik..nie gmbr sblm wedding tu..gambar d studio..so layan je ar malas nk cite pjg lebar...nant ade yg muak muntah darah lak..

edit by france photo studio









this pic edit by arezuratheprincess.. 




pengetahuan umum ; nantkan next episod..cehh..mmg x bley blh ko nie..
desumm..desemm..terajang sepak laju2...hoho pdn muko ekau..



like me plshhh

Isnin, 19 Julai 2010

~one month~

sorry pic kureng memuaskan..pic dr camera anset..


sebulan..ye dh sebulan aku menjadi isteri org...
bahgia...sanagat2 bahagia..
harapan aku cume satu..
biarlah kebahagaian d antara kami
berkekalan ke akhir hayat kami...
biarlah kebahagian yg kami lalui bersama
sejak bercinta..bertunang dn berkahwin berkekalan..
dan jgn sesekali kebahagian kami d rampas oleh org ketiga atau keempat...
kami menyangi dn mencintai sesama kami...
ya ALLAH kau limpahilah rahmat mu ke atas rumah tangga kami...
kau kekalkn lah kebahagiaan kami..
kau bimbingilah rumah tangga kami ke jalan yg benar..
kau limpahkan lah rezeki mu kepada rumah tangga kami..
...amin...




like me plshhh

Khamis, 15 Julai 2010

~sabar ke tak..sabar ke tak~

ape yg sabar ke x tu ek...
entah lah x tau cm ne nk kate..
patutkah aku bersabar dgn karenah nya..
dn patut kah aku marah2..
ohhh tidak..tak tau nk wt ape...
so jln yg paling baik utk aku pilih bersabar selagi boleh...


pasal bebdk lh wt aku kekdg x sabar di wtnye..
pasalnye mereka x tau bahasa..
x reti nk sabar..
main bohh die jer..
aku pon x tau nk ckp cm ne..
ptt ke aku maki je mereka nie..
owhh tdk aku x sgp nk mrh kn bdk2...
name pon bebdk kn..
klu mak dbk dh lame aku bg penampo...
nasiblah bedk nie comey2 berlaka...
so sabar jelah selagi blh...
tren nk jadi ibu yg solehah..
ibu yg penyayang...
mase nie lah kan..


like me plshhh

Khamis, 8 Julai 2010

~busan lorrr...

hari yg sgt2 bosan..
mengantok dn penuh dgn kebingungan...
bile dh bosan mcm2 blh buat..
antaranye snap pic sendiri..
berangan ala2 fotografer yg terkenal..huhu
madahal gune crystal eye wab cam d laptop huhu...
sooo layannn....














like me plshhh