h ~love is beautiful~: ~OMG!!!!!~

Pengikut

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Rabu, 12 Ogos 2009

~OMG!!!!!~




OMG!!!!...pg2 lagi aku dh nmpk bende nie...
ape nie???nielah die bulu burungg..
burung ape??
burung muraiii...
burung ape??
burungg muraiii...
hehehehe...
cm ne aku leh jumpe bulu burung nie???
umah aku mmg bnyk gak ar burung muraii..
tapi bkn aku g cabut bulu die keyyy...
aku x sgp wt begitu...
aku nie penyayang orgnye..hahaha...
penyayang kerr???..
nie semua gare2 my catt...
pg2 lg die dh bekfesss burung muraiii...
bkn main sedap lag die mkn..aku ingat die mkn ape..
bile di siasat2 rupenye die mkn burungg...
wow...sungguh dashat..teruje dan kejam..
yg dashat dan terujenye bley plk die tangkap burung tu dgn senang...
senang ker??aku pon x tau ar...
as long aku dh nampk die mkn tu senaglah tu kot...
yg kejamnye tu sgp die mkn burung tu..
huhhh..kejemnyeee cat2 aku nie...
x pelah die pon nak bekfes sdp gakk...
asik aku jer bekfes sdp2 mane leh jd kan...
abis licin...yg tinggal bulu jer..
oohhh!!!sungguh sadiss..
tamatlah riwayat burung murai ituuu...
cian die...
mest mak die seday kan...
huaaaa....huaaa....

like me plshhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

silah tinggalkn komen2 anda..komen yg membina memberi semangat ;)

Daisypath - Personal pictureDaisypath
Daisypath - Personal pictureDaisypath
PitaPata Cat tickers