h ~love is beautiful~: ~AL FATIHAH~

Pengikut

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Khamis, 13 Ogos 2009

~AL FATIHAH~


assalammualaikum...
halooo semuaa...
kat sini aku nak cite kan..
semalam aku terinagt kat kwn aku mase kat ADT dulu...
KAK PAH..
aku pon SMS lah kak pah tanye kan kabar...
lame br die balas...
dlm kul 1 pg cm tu br die balas msg aku..
msg yg di balas agak mengejut kan..

"akk sihat tapi mak akk dan adik lelaki akk meninggal dunia
exsident pagi 12hb 8..
dekat kuantan menuju ke kampung.."

terkejut aku bc msg dr kak pah..
aku rase br sebulan lbh mak kak pah kuar dr IJN..
br pas wt pembedahan jantung..
tapi...
ternyata TUHAN lebih menyayangi nye...
aku harap kak pah tabah menghadapi segala2nya...
alfatihah utk arwah ibu dan adik kak pah...
aminn...

like me plshhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

silah tinggalkn komen2 anda..komen yg membina memberi semangat ;)

Daisypath - Personal pictureDaisypath
Daisypath - Personal pictureDaisypath
PitaPata Cat tickers