h ~love is beautiful~: ~la doice amira~

Pengikut

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Rabu, 12 Ogos 2009

~la doice amira~

la doice amira...
cite yg plg aku tunggu tiap minggu...
sebenarnye smlm lg aku nk wt entry nie..
tapi internet slow sgt2 giler b***...
membuat kn aku x saba nak tunggu loading lambt sgt..cite nie best sgt2...
mencerita kan tentang sahabat setia...
menceritakan remaja mase kini..
semalam amira dlm cite nie wt reunion..
besttt sgt...
membuatkn aku rindu kat kawan2 aku...
teringin plk nak wt reunion cm tu...
kwn2 semua nak x wt reunion cm tu...
dulu wt x jd
bnyk na halangannyeee...
lame giler x jumpe korg semua...

like me plshhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

silah tinggalkn komen2 anda..komen yg membina memberi semangat ;)

Daisypath - Personal pictureDaisypath
Daisypath - Personal pictureDaisypath
PitaPata Cat tickers