h ~love is beautiful~: ~wedding~

Pengikut

Isnin, 28 Jun 2010

~wedding~

-10...
ape tu ek...
huhu..
korang nak tau..
nak tau ke...
sape nak tau angkat kaki..hehehe..
klu korg x nak tau pon aku nak bg tau gak...
huhu...
ape yg ko merepek nie cik zura oii...
oppsss bkn cik lagi key..
status sdh bertukat menjadi PUAN..
PUAN NORAZURA BINTI HISBULLAH...
sebenanye tulah yg aku nak bg tau..
sudh 10 hari aku menjadi isteri org..
atau dgn lbh kasar bini org..
hehe..
ape perasaan???
rata2 org yg aku jumpe mesti akn menanyakan soalan tu..
okey2 aku jawab..
perasaan aku skrg masih lagi mcm x percaye...
tapi percaya atau x..ye aku mesti percayakan jugak..
aku dh bergelar seorg isteri kepada seorg lelaki yg sgt2 aku cintai...
ceh jiwang jiwalah pulak..
so nak tgk gmbr...
nant2lah aku uploadkan eh..
sbb gmbr x bnyk pd simpanan aku...
tunggu pd my camera man key..

like me plshhh

6 ulasan:

  1. waaa... selamat menjalani kehidupan berumah tangga.. moga akan bahagia hingga ke akhir hayat :)

    BalasPadam
  2. thankss lovely bella..doa anda sgt2 d hargai...mmuuuaaahhh

    BalasPadam
  3. wah...pengantin baru eyh...tahniah ye!!huhu..semoga bahagia ke akhir hayat!!~

    BalasPadam
  4. Selamat Pengantin Baru.. Moga berbahagia hingga ke akhir hayat..dan mendapat anak2 yang soleh dan solehah.. Amin..

    BalasPadam
  5. selamat menjalani alam rumah tangga ya..

    BalasPadam
  6. peaNut,Rinna,n AngahSayang 2314 thanksss sgt2...

    BalasPadam

silah tinggalkn komen2 anda..komen yg membina memberi semangat ;)