h ~love is beautiful~: ari nie aku bengang lagi sekali....

Pengikut

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Jumaat, 5 Februari 2010

ari nie aku bengang lagi sekali....

ari nie lagi sekali aku bengang...bengang yg ari tu x abis lagi tambah lagi bengang yg br...
haduhhhhhh....bengang yg ari tu???bengang pasal anset ngan dompet aku kene curi dengan org yg bodohhhh...pasal org tu lah semua keje2 aku jadi ssh...semua x bley..pasal mykad aku sekali kene kebas..dh ar curi orgnye anset curi duit lagi dompet tu x payah ar curi...dah cm pelarian indon dah aku x de mykad...huhhhhh.....sumua pon x bley buat...aku mmg sgt2 bengang...x tau nak wt pe lg nie...so pd penyamun2 yg terbc blog aku nie harap2 lah berhenti2 jadi penyamun okey...kat sini jugak aku nak up kan sumpah aku dr 7 keturunan penyamun tu merana up lagi 7 keturunan...padan muke....arghhhhhhhhhh!!!!!aku bengangggggg.....dah tu je yg aku nak tulis kat blog nie...bye.....

like me plshhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

silah tinggalkn komen2 anda..komen yg membina memberi semangat ;)

Daisypath - Personal pictureDaisypath
Daisypath - Personal pictureDaisypath
PitaPata Cat tickers