h ~love is beautiful~: ~aduhai c903 ku...huk..huk..huk...

Pengikut

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Isnin, 25 Januari 2010

~aduhai c903 ku...huk..huk..huk...

hrmmm..mcm mane nak mule ek...hati nie membare2 marah..geram..nak sumpah2 je..
woitt..nape nie marah2 nie..rilekss ar..jgn mrh2 2 ehh..wt beristifar..
huhhh..x bley aku nak marah gak...
cm nie citenye....
semalam 24 january 2010...
hari yg paling bengang bg aku...
nape????
semalam anset yg dh menjadi anset kesayangan aku
hilang d kebas org..
F***...S*** org tu..
muke x tau malu..
mencuri hak org..
klu nak li lah sendiri...
aku ssh2 kumpul wit li die sedap2 samun brg2 aku...
cilake btl...
aku smpi mati pon x kan maaf kan die..
keturunan2 die dpt bencana nant...
bkn setakat handset aku die samun..
wallet aku...wit kedai aku..semua die samun...
BODOH paing btl...
kan dah menyusah kan aku tu..nak repot..
nak g wt br..
lisen aku lagi...
kad bank aku lagi...
mmg btl2 CILAKA org tu...
mmg aku btl2 bengang sekarag..x ilag2 lagi smpi skrg nie....
klu aku dpt org tu aku cincang2 tutttt die bg anjing makn...
idup menyusahkan org je...
badan sihat2..
body kental2..
nak mencuri lak..
kejelah..cr wit sendiri...
beli ape yg nak...
aku mmg gerammmmmmmmmmmm.....
memang x gune org cm tu...
mak bapak die tentu2 menyesal dapat anak cm die...
aku bengangggggg....

p/s : moral of the story..jgn suke curi brg org...klu nak keje cr wit beli..klu x mampu skali pon jgn mencuri..nant kene sumpah 7 keturunan...ko nak ke kene sumpah ngan org smpi 7 keturunan....so jgn suke2 mencuri...

like me plshhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

silah tinggalkn komen2 anda..komen yg membina memberi semangat ;)

Daisypath - Personal pictureDaisypath
Daisypath - Personal pictureDaisypath
PitaPata Cat tickers