h ~love is beautiful~: ~menu d hari rabu~

Pengikut

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Rabu, 13 Januari 2010

~menu d hari rabu~

setelah bosan melayan facebook akhirnye aku beralih arah melayan bolg pulak..
entry kali nie ber unsurkan makanan..
sbb tu tajuk entry menu d hari rabu..
okeh puan2 dn tuan2 menu sy pd hari rabu ialah...
NASI GORENG PAKPRIK..
entah btl ke idak eja tu..
klu salah sory lah ye...
sorry ye kak deeja adq mu ini mencuri idea mu...
entry berunsurkan makanan...
*
*
*
*
taraaaaaa!!!!...
NASI GORENG PAKPRIK GET READY TO EAT
~asal nasi grg ko dlm bekas tapau zura???
aku nye nasi grg akunye suke ar..
hoho..eh x lah gurau2 je..
sbb nye bkn aku yg masak..
kuang..kuang..kuang...
aku beli d kedaii sblh...
(aku keje key..mane de time nak masak..bkn malas key..)
dengan harga rm 4.50
dh kul 4 br de time nak mkn..
sian x???..sian kan..sian kan..
so nielah menu aku ri nie...
NASI GORENG PAKPRIK...
*
*
*
*
*
~SEBENANYE X TAU NAK TLS PE..SO MAIN BOH JE...JANJI ADE ENTRY...

like me plshhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

silah tinggalkn komen2 anda..komen yg membina memberi semangat ;)

Daisypath - Personal pictureDaisypath
Daisypath - Personal pictureDaisypath
PitaPata Cat tickers