h ~love is beautiful~: ~selamat tinggal ADT~

Pengikut

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Isnin, 13 Julai 2009

~selamat tinggal ADT~

haaa lame aku x msk ape2 kat blog nie kan...
sape2 yg ade terbc blog aku nie mesti boring kan..
sbb x de entry br...
bkn aku x nk msk kan...
cume x de mood je...
so..okey now aku nak citekn hari2 last aku kat ADT...
ADT tu ape???
ADT tu name syarikat tmpt aku ke suatu mase dulu..
huhuhu..cm dh lame lak...
ape maksud ADT tu pon aku x tau...
name penuh syarikat tmpt aku keje dulu tu..
ADT Akitek SDN.BHD...
aku just nak tunjuk kat korg semua antare kwn2 aku yg keje kat situ dulu...
aku kat sini keje sebagai JUNIOR DRAFWOMEN...
tapi now aku telah pon berhenti...
dh sbln lbh aku berhenti...
aku berhenti pd tarikh 16-06-2009...
keje kat sini best sebenarnye...
klu best nape berhenti???
sbb aku...aku pon x tau sbb ape...
hehehehe..sengal aku nie....
mmm..dh lah aku x tau nk cite pe lg...
just nak say thanks kat semua kwn2 aku kat ADT tu..
sbb bnyk beri tunjuk aja kat aku sepanjang aku kejekat situ...
1st pengalaman kerje aku...
bnyk memberi kenangan pahit dan manis...
key lah skrg korg tgk gmbr kwn2 ku kat ADT tu...
cute2 semuanye..hahahahaha....






nie je yg aku ade...
suku drpd mereka yg berade di ADT...
yg lain bkn aku x nak letak...
sowi bebnyk..gambar kalian x de dlm simpanan aku...


like me plshhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

silah tinggalkn komen2 anda..komen yg membina memberi semangat ;)

Daisypath - Personal pictureDaisypath
Daisypath - Personal pictureDaisypath
PitaPata Cat tickers