h ~love is beautiful~: ~mlm keliwon=mlm jumaat~

Pengikut

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Khamis, 23 Julai 2009

~mlm keliwon=mlm jumaat~

kala bulan mengambang...
pd mlm jumaat mlm keliwon...
chantekk kan bile tgk bulan mengambang penuh nie.
tapi...kate org2 tua bile bulan mengambang penuh
ade yg tutttt...alah yg mcm tulah..
oppsss...cukup2..x nk cite lebih2...
aku pon penakot sebenarnye...
tapi aku sgt sukekan cite antu...
br ar ade mencabar sikit...ade berannnn...
hahahah....x seda diri penakot...

tiap2 mlm jumaat kul 9.30mlm mesti ade cite keliwon...
akulah penonton setianye...
cite nie kekadg ade realnye..kekdg cm hampeh..
x tau same ade bley caye atau x...
x tau hantu nie wujud atau x..
hrmmm...lagi2 cite penangkap antu yg kat astro tu...
kdg2 cm poye je aku tgk..
bkn aku ckp besa tapiii....lu pikirlah sendiri...
ermmm..aku dah x tau ar nk cite pe lg...
entry aku pon cm hampeh je..
so sblm org lain hampeh ngan aku baik aku chow dulu...
idea dah mati dah...mungkin sbb aku kurang tdo...
okeylah aku nk smbg tdo aku..
jgn kacooo...sape kacoo aku rotan die 10 kali..hahahaha
cm nielah aku klu x cukup tdo mlm...
ckp merapu...merepek..meraban..
sblm melalut bnyk lg aku adiosss..amigosss...
aku nak berambosss....



~p/s : gmbr xde kenemengene ngan idup aku...
klu ade mest aku dh pengsan x bgn2 smpi skrg....
jauhkan dr idup aku..aminnnn....

like me plshhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

silah tinggalkn komen2 anda..komen yg membina memberi semangat ;)

Daisypath - Personal pictureDaisypath
Daisypath - Personal pictureDaisypath
PitaPata Cat tickers