h ~love is beautiful~: kuruskan badan time....hehehe...

Pengikut

Sabtu, 25 Julai 2009

kuruskan badan time....hehehe...

seawal kul 7.ooa.m...
aku dgn malasnye bgn dr tdo...
mule2 nk tdo lik..
then teringat aku dh berjanji dgn diri aku n my $w3e+ #3@r+
nak g jogging aku dgn malasnye bgn jugak...
lepas aku buang ape yg ptt dh berus gigi basuh muke ku yg semestinye comot dn x comel lgsg lps bgn tdo...aku bersiap utk pergi jogging...
x payah mand ke???
jawapanye x payahh...
coz pg2 x de org..yg ade cume uncle2..aunty2..je
lag pon aku nk pergi berjogging bkn pergi bershooping...
aku..semestinye org yg paling malas bile sebut pasal jogging...
setelah di perli beberape kali oleh my $w3e+ #3@r+
akhirnye aku buktikan akuuuu...entah...
x tau nak kate ape..coz aku x tau berape lame semangat nie bley ade dlm jiwa aku..
hahahahahaha...
aku bergerak ke tmn jogging yg berhampiran dgn umah aku...
teruje...lame x g dh bnyk perubahan..sorry x de gmbr coz aku g berjogging bkn pergi bershooping...
dgn semangatnye aku berlari2lah kat tmn tu...
br lari 10 min aku dh pancit...
bnyk berjln dr berlari..
hahahahaha...
aku sememangnye x suke berlariiii...huaaaaaa....
tapi x pe aku akan teroskan usaha aku..
demi bangse dan negare..
ahakss..x de kenemengene pon...
chayokkk...chayokkk...
zura mesti bolehhh...
kuruskan bdn sblm hari nikah smpi...
hahahahaha...




like me plshhh

2 ulasan:

  1. uiks...dyan tgk dah kurus la....
    kurus tang telinga.....

    BalasPadam
  2. lah penat2 je lari telinge jer yg kurus...ade lagi lah yg kurus..jari2 semu dh kurus dah..smpi nampak tulang2 jer...

    BalasPadam

silah tinggalkn komen2 anda..komen yg membina memberi semangat ;)