h ~love is beautiful~: entry melepaskan kemarahan

Pengikut

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Khamis, 17 November 2011

entry melepaskan kemarahan

assalamualikum..


dalam pada aku sakit2 gigi nie sempat gak aku nk mrh nie..aku mmg marah ar kn ngan MAXIS BERUKBAND nie kn..asal die ptg line aku..padahal setiap bln aku byr..bil x smpi ape pon x tetibe dh kene ptg..wak lu...aku btl2 hhangin ar..kang aku ptg trs ko br tau..aku nk bertukar kt DIGI lak..arghhh aku marah nie..nasib ade wifi fee nie bley menumpng kejap..

satu lg aku bengang ngan ASTRO..tah cm ne die kire bill tah..setiap bulan aku x penah miss bayar tetibe dpt bill ade tunggakan sebulan..hotak diee...dh le aku ambik pakej super pack RM 125.00..tp kt bill kene byr RM 132.50..abah die agak nye..plus cukai kerajaan lh..ape lah..mase ko nk suh aku pasang bkn main lg lembut gigi dr lidah bercakap..dah ar citer ko berulang2..sehari tu lapanpuloh sembilan kali ko ulang cite yg same..naik hapal dh setiap dailog cite..pastu dh ar cite ulang2..keluar cite sengal2 nk mati lak tu..x memberangsang otak langsung...klu aku x pasang ASTRO kang aku x dpt tgk tv..klu aku pakai area biase mmg tak ar dpt tgk tv..dpt tengok semut jer dlm tv tu..last2 aku beli VCD..melambak2 VCD kt umah aku..nk cite ape jer ckp..melayu..cine..orang putih..cume cite indon ngan cite india je aku lum beli lg..sikit ari lg beli ar tu..dek kerana bosan ngan tv kn..

haa nie kebengangan aku yg ke tiga..aku bengang gak ar kn..walhal bln lps aku dh advance byr utk bln nie punye loan..tp still anta notis kt aku yg aku x bayar loan..jebon betul..notis kali kedua lak tu..hishhh cm ne lah korg kire nie ek..jgn lh wt org marah weii..kang aku dtg ngamuk kt tempat korg br tau..huh!!!!

like me plshhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

silah tinggalkn komen2 anda..komen yg membina memberi semangat ;)

Daisypath - Personal pictureDaisypath
Daisypath - Personal pictureDaisypath
PitaPata Cat tickers