h ~love is beautiful~: ~INAI~

Pengikut

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Isnin, 17 Mei 2010

~INAI~

KREDIT FOR MR GoOgle...

sedikit tentang weeding...

heena..cantik kan...
nant mase time weeding aku nak pakai heena..
biar lah tok imam nak marah ke..
tok kadi nak perli ker
yg penting nmpk cantik...
nape aku ckp cm tu..
sbb  nye aku dgr2 bile kite nak kawin pakai heena
nant tok imam marah..katenye ikot budaya india...
tapi bg aku yg penting niat d hati kita kan...
aku nak pakai heena sbb nak nmpk cantik je..
x penah terlintas kat hati kau nak ikot budaya india pon...


ini jari aku...

aik asal 1 jari je berinai...
ni saje2 jer..
suke2 nak test inai yg kwn aku bg..
die br balik dr umrah bln lps..
so die bg aku inai dlm tube...
lupe lak nak snap gmbrnye...
x pelah bayangkn aje lah eh...hehehe...
sajelah test..
aku sgt2 suke inai MEKAH..
sbb merah die cantik...
klu inai yg wt sendiri kdg2 x jadi...
so nant aku kawin aku nak pakai inai MEKAH..
dh kirim kat makcik kau...
kebetulan die nak menunaikan umrah
thank for my untie...
then semalm aku ke rumah my hubby nak ambik kunci kedai...
tunjuk kat die inai yg aku pakai...
die ckp...
"over na lak nie dh pakai inai dulu.."
alah B...ayg saje je nak pakai inai nie..
suke2..lame x pakai..
dulu2 mase zaman2 ke gonjengan
selalu gak pakai..
inai itam lah..
inai coklat lah...
mcm2..tulah zaman kegonjenggan...

like me plshhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

silah tinggalkn komen2 anda..komen yg membina memberi semangat ;)

Daisypath - Personal pictureDaisypath
Daisypath - Personal pictureDaisypath
PitaPata Cat tickers