h ~love is beautiful~

Pengikut

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Isnin, 22 Februari 2010

new fon...
uikss...li anset br ker...
no lah..mr money masih blm mengizinkan....
setelah anset sonyericsson c903 ku d kebas penyamun yg x berguna tu...
lebih kurang sebln yg lepas...
dan aku masih menyumpah penyamun x berguna tu...
hati masih membara panas...
skrg aku hanye mengunakan nokia2600c-2..
nielah rupenye anset tu...

anset nie pon aku pinjam dr abah tersayang..
nasib abah berbaik hati bg pinjammm
thankss abahh..
i love u lah...
dan....
dalam kepale otak aku..
berfikir2 nak membeli anset br...
spt di bawah...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
lagi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dan lagi.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
oppssss stop...
jeng..jeng..jeng...
ini
.
.
.

ini
.
.
.

ini
.

.

.


dan ini
.
.
.


oppsss buat pengetahun salah satu jer dr anset2 yg d atas tu ye..
bkn ke empat2...
klu ke empat2 rase2 tokey balak jual lori...
eh mcm lame x gune ayat tu...
huhu...
so...bile lah agak2nye aku nak dpt anset2 spt d atas...
harga dah surve...
harap2 bile mr money dh memberikan green ligh nye..
harga dh trn lagi...
hooorreyyyyy......
tetibe happy.....

like me plshhh

2 ulasan:

  1. beshnye kalau dpt beli 1 atau org bagi..

    BalasPadam
  2. nak org bagi tu idak le...ssh ar kan..
    kenelah usaha sendiri..hehehe

    BalasPadam

silah tinggalkn komen2 anda..komen yg membina memberi semangat ;)

Daisypath - Personal pictureDaisypath
Daisypath - Personal pictureDaisypath
PitaPata Cat tickers