h ~love is beautiful~: patut ker?????

Pengikut

Selasa, 24 November 2009

patut ker?????

assalammualaikum....
wahh baik lah pulok bg salam...
anak sapalah nie..hehehehehe...
lame gak kan aku x mengonline kan diri kat blog nie...
dn lame gak ar aku x mengisi entry yg kosong nie...
ade kebuzyan sedikitlah...
haaaa....
kali nie aku nak cite kan sikit peristiwa yg dh jadi semalam...
semalam aku agak mengelabah lah gak kan
sbb aku nak tgk tunang kesayangan aku exsiden..
tapi x ar terok pon...
biase ar org yg tersayang exsiden mesti kite mengelabah kan...
kuar je dr JPJ aku cpt2 nak g tmpt tunang aku...
dgn tibe2 aku reversed dgn cepatnye aku terlanggar kete org...
agak terjongketlah bonet dpn kete tu..
yg melanggar HILUX besa gajah yg d langar KANCIL kecik molek...
bayangkanlah cm ne kan....
tapi x ar seserius mane pon...
aku dgn sikit bengang d cmpr dgn mrh dn d cmpur dgn sikit rase bersalah
akhirnye aku akur dgn kesalahan aku..
mmg salah aku pon...sape soh gelojoh sgt..
padan muke...hoho...
okey dh gelakan diri sendiri...
aku bersetuju nak bayar ganti rugi..
KANCIL kecik molek tu bwk g tmpt pomen kete die..
skali tanye die nak 3rat lbh...
peh dlm hati aku..nie sudah lebehhhh...
aku dgn x puas hati call my tunang suh die dtg...
die dtg dgn membernye yg merupekan seorg pomen gak...
bincg punye bincg pemilik KANCIL kecik molek tu setuju
ketenye d bawak ke JEMENTAH(name tempat)
x jauh dlm 20min jer smpi..
d pendekan cite dh esok...
tibe2 die nak mintak klim wit minyak kete die..
wah dlm ati aku nie dh menyumpah seranah dah...
dengan alasan sape suh aku anta kete die jauh2
kepale hotak die..
dh repy free nak wit minyak lak...
patut ker?????
kawan2 patut ker aku nak bayar wit minyak die...
patut ker?????

like me plshhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

silah tinggalkn komen2 anda..komen yg membina memberi semangat ;)