h ~love is beautiful~: ~kisah kucing~

Pengikut

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Sabtu, 3 Oktober 2009

~kisah kucing~

ari nie 14 syawal..3 oktober..
siang tadi aku ke umah kwn aku..
ade majlis pertunangan best pren aku mase skol2 dulu..
die tunang same tarikh ngan family my hubby dtg merisik aku...
03hb 10...
3 bln pas tu aku tunang..
huahuahua...
suke terover lak...teringat mase aku tunang..
hehehe...
"opps zura okey jgn nak perasan mase ko dh berlalu...
tunggu kawin lak eh.."
gambar akan d upload nant...
sekali ngan gmbr pertunangan dyan..
"insyallah akk g eh yan..."
"klu x g mohon ampun eh yan..."

so now back to topik...
semalam 13 syawal...2 oktober..
pejam celik..diam x diam dh 2 minggu kite raye...
so now bkn nk cite pasal raye...
aku nak cite pasal cat-cat aku...
semakin hari mereka semakin nakal..
dn semakin x mau mendengar kate...
dn x lupe semakin kuat makan...
huhuhu..nak membesa agaknye...
tapi dalam nakal2 mereka dua beradik...
ade kasih sayang...
mereka asik berpelok kan...
sumpah aku x tpu..
x caye jom tgk gmbr...

cian adq kotor ye..
meh akk bersihkan...



adq akk sejuk meh peluk meh..
syg die...




adq..ude nak ambik gmbr kite..
1..2..3..smile...














like me plshhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

silah tinggalkn komen2 anda..komen yg membina memberi semangat ;)

Daisypath - Personal pictureDaisypath
Daisypath - Personal pictureDaisypath
PitaPata Cat tickers