h ~love is beautiful~: ~brithday present~

Pengikut

Khamis, 10 September 2009

~brithday present~

brithday present???!!!
brithday ko ke zura???
bkn brithday ko bln 11 ker??
mest mcm2 org tanye kan...
mmglah brithday aku bln 11..
nie brithday present utk my $w3e+ #3@r+..
brithday die pn dah lepas sebenanye..
brithday on 30hb 8 ari tu...
dh terlambat sebenanye...
"sorry yer sayang lmbt dpt hadiah.."
sbb on his brithday aku x sempat nak bg hadiah..
sbb mase tu aku ngan sengkek giler...
"sorry ehh "b".."
aku cume sempat belanje die mkn jer..
mkn berbuke puase...
tapi sumpah aku x kan g kat kdi tu lag..
sumpah aku ckp mkn kat situ x sedap lgsg..
"okey.."b" terimahlah hadiah dr ayg yg x seberape nie...
sorry lmbt eh "b"
x de hadiah x bermakne ayg x ingat kat "b" tau...
"b" sentiase kat hati ayg tau.."
so kirenye nie brithday present merangkap present raye...
bleh wat bj raye sekali...
x yah lah "b" aku nie ssh2 nak cr bj lg..
1 bj dah ade dah...
haaa..ngam x ngam..
okey lah tuuu kan...



present sponser by POLO...
chantekk x???...


present box + brithday card + card raye...


ape mcm chantek x prasent aku kali nie...
hehehehe...komen sikit...

like me plshhh

2 ulasan:

  1. pembalut hadiah tu same ngan hadiah dyan bg my luvely idris beday....huhuhu...tp isi dlm nye bkn baju...pun jenama polo gak...hahaha......

    BalasPadam
  2. ye ke yan...samelah pulak...
    maknye nye kite nie sehati sejiwa...
    hahahahaha..x de maknenye...

    BalasPadam

silah tinggalkn komen2 anda..komen yg membina memberi semangat ;)