h ~love is beautiful~: ~salam ramadhan~

Pengikut

Ahad, 23 Ogos 2009

~salam ramadhan~

semalam 1 ramadhan..ari nie 2 ramadhan...
dua2 hari aku x sempat berbuke kat umah tgn tepat..
ari nie aku terlmbt sbb anta lauk kat umah my $w3e+ #3@r+..
smlm aku terlmbat sbb aku g berjalan2 ngan my $w3e+ #3@r+...
(itu salah aku..padan muke..)
so skrg aku nak cite pasal semalam 1 ramadhan aku...

so...smlm 1 ramadhan aku smbt puase dgn berjln2 dgn
my $w3e+ #3@r+...

ke mane???
x jauh pon MUAR jer...
tu pon bersebab...
sebabnye die nk ke umah BOSS die...
so..aku berfungsi sbg peneman die sahaja..
org tua2 kate smbil menyelam minum air..
alang2 dh smpi kat MUAR tu aku ajak my $w3e+ #3@r+ jln2 kat tanjung...
so die pon okey...
sememangnye die jarang bantah kemahuan aku..
hehehehe..(terbangge lah pulokk..poyooo...)
so balik pd cerita...jln2 tepi laut lepak2 kejap...
panas mmg panas..
haus jgn ckp lah kan..
tapi dek kerane berjln tu aku wt2 x tau jer tu semua...
best n seronok...



lepas seronok dn ke hausan kami berjln di tepi pantai..
my $w3e+ #3@r+ ajak aku pegi tgk kera..
(kera tu monyet ye kawan2)
bnyk gile aku tgk kera2 kat situ..
bersepah2 bkn berkurung mcm kat zoo tu...
tapi nasib mereka jinak..
tapi sejinak2 mereka pon aku ttp tkot...
tgk lah betape jinak nye mereka smpi ambik kacang dkt tapak tgn...

die punye jinak smpi abis kereta kami di panjatnye...
bkn seko..bereko2 yg panjat..
smpi aku jd takot...
sebelum mereka menjadi lebih ganas
aku ajak my $w3e+ #3@r+ belah dr situ...


like me plshhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

silah tinggalkn komen2 anda..komen yg membina memberi semangat ;)