h ~love is beautiful~: ~???!!!!!~

Pengikut

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Selasa, 4 Ogos 2009

~???!!!!!~

ape ek nk cite...
huhhh...
entah ar x tau nak kate ape?
agak tertekan sbb demam dh 2 minggu x elok2...
pas satu baik yg satu lg dtg..
mule2 gtl idung..gatall mate..
g klinik doc ckp kene resdong..
pastu selsema ngan batok lak sampai...
g klinik lg doc ckp x de pape..
demam biase je...
dapat ubat lagi...
selsema x ilang lagi dapat lak sakit dalam telinger...
yg nie mmg x tahan lgsg..
ibarat org pekak je aku..
haahh..PEKAK???!!!
ade kah aku akan menjdi pekak!!!!!...
ohhh!!!tidakkk..aku x sanggup..
aku masih mude...hukhukhukhuk...
so now ubat dah pon dah abis...
malam nie last ubat aku...
tapi...sakit x jugak baik2...
huaaaaa.....x tahan nye aku...

like me plshhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

silah tinggalkn komen2 anda..komen yg membina memberi semangat ;)

Daisypath - Personal pictureDaisypath
Daisypath - Personal pictureDaisypath
PitaPata Cat tickers