h ~love is beautiful~: ~aku di buli lagi~

Pengikut

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Rabu, 22 Julai 2009

~aku di buli lagi~

cm gini citernye......
smlm mlm dlm kul 8mlm aku cm biase ar dok2 tgk tv...
tibe2 mak bersuare...

mak : akk x nak ke ambik anak2 buah akk dtg sini
(panggilan mak akat aku)
aku : hrmmm...nak ambik ke???...
(rindu agaknye mak aku kat diorg..
ceh..cm lame je x jumpe..)
mak : yelah x nak ke??
aku : okeh g ambik jap...

so aku ngan senag ati ambik kunci moto then g lah umah mereka yg x sekangkang kere tu...dokat jeee...
smpi kat umah mereka tiga2 anak buah aku nak ikot...alamakkkkk...hrmmm...
tak pelah aku pun angkot sorg2...nasib umah dekat je...
sebelum aku balik tu mak die merupekan akk ipar aku bg aku kopok lekor...
pas aku ambik aku balik...
sampai umah anak buah aku yg 1 sibuk nk goreng kopok...
aiiseyyy....
mule2 malas... setelah di pujuk2
di peluk2, di cium2 oleh bebdk kecik nie aku pon akur je...
aku pon dgn berat ateyy and bontot g lah ke dapur mengoreng kopok tu...
huh!!!bukan main suke lagi anak2 buah aku...
tak pelah demi mereka yg aku sayang..hahahaha...
aku mmg syg kan mereka semua...



~3 org anak2 buah kesayangan aku..
~ude sayang korg sgt2...
~nant dah besa jgn durhake kat ude ehhh...
~love u all...
~mmmmmuuuuuaaahhhhh.....

like me plshhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

silah tinggalkn komen2 anda..komen yg membina memberi semangat ;)

Daisypath - Personal pictureDaisypath
Daisypath - Personal pictureDaisypath
PitaPata Cat tickers