h ~love is beautiful~: ~NEW YEAR~

Pengikut

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Isnin, 4 Januari 2010

~NEW YEAR~


hari nie 04-01-2010 hari ke empat tahuh baru...
hari nie budak2 sekolah dah start ke sekolah...
sape2 yg ade anak yg masih sekolah mesti sibok kan..
aku...aku x de anak lagi hehehehe...
masih bujang tapi bakal mendirikan rumah tangga..hehehe..
*
*
*


semalam 03-01-2010 cukup setahun aku menjadi tunangan org...dah berbagai2 rintagan dan cubaan yg kami lalui..alhamdulillah akhirnye kami kekal jugak...dan insyallah pd bln JUN 2010 nant kami akan mengakhirkan zaman pertunangan dengan zaman perkahwinan...2010 melangkan setapak lagi ke alam berkeluarga...doakan kebahagian kami......AMIN...

*
*
*


31 disember 2009 malam tahun baru...
aku dapat new fon...
model biase je..
SONY ERICSSON C903...
colour merah oren..
sangat2 menyerlah colournye..
ahakss..bak kate tunang aku cm colour i----...
hehehehe...jahatkan....
beli sendiri bkn pemberian org tau...
*
*
*
nielah cerita tahun baru aku.
mudah2han tahun 2010 nie
memberikan 1001 hikmah utk aku dan bakal suami ku...
...AMIN...

like me plshhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

silah tinggalkn komen2 anda..komen yg membina memberi semangat ;)

Daisypath - Personal pictureDaisypath
Daisypath - Personal pictureDaisypath
PitaPata Cat tickers