h ~love is beautiful~: ~tragedi 1 mei 2009~

Pengikut

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Sabtu, 18 Julai 2009

~tragedi 1 mei 2009~

1 mei 2009 ,2.30a.m air keroh melaka....
mungkin aku akan sebutkan hari malang bg aku...
ermmm nape?sebab aku exsiden...
terok gak lah..tapi kete je ar..aku okey sekadar sakit2 badan...
okey cm ne aku leh exsiden...
ermmm..mase nie aku on theway nk lik kg...
aku,ibu tersayang aku ngan my hubby...
maklumlah nk cuti pjg exsitednye aku..huahuahua...
x sangke kegembiraan kami menjadi malang...exsident..
ermmm...
tapi aku masih bersyukur coz kami x ape2..
sekadar sakit2 bdn n lebam2 sikit je...
kereta yg telah mejadi kereta kesayangan aku selame hampir
setengah thn hancurr...
cedayyynyeee...
so skrg aku dah x de kenderaan..
jalan kaki...
huahuahuahua...(padan muke aku)
so...korg tgk lah kete aku yg dh hancur dah...






like me plshhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

silah tinggalkn komen2 anda..komen yg membina memberi semangat ;)

Daisypath - Personal pictureDaisypath
Daisypath - Personal pictureDaisypath
PitaPata Cat tickers